آخرین اخبار

راه بردن پرسپولیس مقابل الدحیل مشخص شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انگیزه سرخ‌پوشان را نقطه قوت این تیم در بازی فردا مقابل الدحیل می‌داند.

اشتراک گذاری
13 آذر 1402
کد مطلب : 10005

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار فردای تیم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از بازی با النصر عربستان، روحیه تیمی بازیکنان پرسپولیس بهتر شده، اما الدحیل هم یک تیم حرفه‌ای است که هزینه‌های زیادی انجام داده و قطعا با شرایط خوبی به تهران می‌آید. خوشبختانه پرسپولیس به حالت خوبش برگشته و در این بازی هواداران هم کمک زیادی خواهند کرد تا پرسپولیس برنده شود. بچه‌ها نباید اجازه دهند که کار به اما و اگر کشیده شود و با گرفتن این ۳ امتیاز می‌توانند به مرحله بعد بروند. مهم‌ترین موضوع این است که پرسپولیس بازی رفت را از این تیم برده و با نتیجه‌ای که در عربستان گرفتیم، روحیه خوبی داریم. فکر می‌کنم در پایان این بازی جشن صعود بگیریم.

وی درباره اینکه الدحیل شانس صعود ندارد و احتمالا بی انگیزه به این بازی خواهد آمد، گفت: درست است که الدحیل شانسی برای صعود ندارد، اما شاید همین مسئله کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت کند؛ چراکه این تیم بدون استرس به این بازی می‌آید و کار برایش راحت است، اما مطمئن باشید در چنین شرایطی وقتی تیمی گل می‌خورد، خیلی زود از هم می‌پاشد و فکر می‌کنم که پرسپولیس باید در همان ۲۰  دقیقه اول کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام کند، هرچند که الدحیل برای اعتبارش به این مسابقه می‌آید.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه تیم‌های قطری معمولاً مقابل سرخ‌پوشان حرفی برای گفتن ندارند، ادامه داد: این حرف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول دارم؛ چراکه پرسپولیس مقابل تیم‌های اماراتی و قطری همیشه خوب نتیجه گرفته است، چون این تیم‌ها شکننده بازی می‌کنند. من خودم بارها مقابل این تیم‌ها بازی کرده‌ام اما شرایط تیم‌های عربستانی فرق می‌کند و آنها معمولاً تیم‌های قوی‌تری هستند. فکر می‌کنم پرسپولیس با پرس از جلو و فشار به تیم حریف و با کمک هواداران می‌تواند خیلی زود به گل برسد که در این صورت زدن گل‌های بیشتر هم دور از دسترس نیست.

برزگر در مورد اینکه سرخ‌پوشان با شرایطی که دارند در مرحله بعد دچار مشکل می‌شوند یا نه، افزود: پرسپولیس نیاز به مهاجم خارجی خوب دارد. دیدید که مقابل النصر چقدر موقعیت از دست دادیم. در ایران هیچ مشکلی نداریم و بدون تردید قهرمان خواهیم شد، اما در آسیا شرایط فرق می‌کند و ضمن احترام به همه بازیکنان پرسپولیس باید بگویم که یک مهاجم و یک هافبک طراح نیاز داریم.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که نقطه قوت پرسپولیس در بازی فردا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه می‌دانید، اظهار داشت: پرسپولیس انگیزه بالایی دارد و این یک نقطه قوت است، اما در شرایط فعلی از خط هافبک پرسپولیس می‌توانم نام ببرم که شرایط خوبی دارد. در بازی با الدحیل با ارسال از کناره‌ها می‌توانیم به گل برسیم.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =